TERMA & SYARAT

Bismillahirrahmanirrahim.


Para pelanggan yang dihargai, anda dinasihatkan supaya memahami segala terma dan syarat pembelian yang telah kami tetapkan sebelum membuat sebarang pesanan. Apabila pelanggan membuat tempahan kepada admin kami, itu bermakna pelanggan telah bersetuju dengan Terma & Syarat kami.

1. Pelanggan hendaklah mengikut segala prosedur pembelian yang pihak kami tetapkan.

2. Pastikan nama penerima, alamat penerima, nombor telefon penerima, item tempahan dan kuantiti tempahan telah diisi dengan betul. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab atas kesilapan jenis dan kuantiti produk yang disebabkan oleh kesilapan pelanggan semasa mengisi borang.

3. Untuk mengetahui lebih tepat status availability stok produk kesihatan dan kecantikan yang pelanggan kehendaki, boleh terus Whatsapp admin (+60142366915).

4. Sebarang tempahan yang dibuat oleh pelanggan akan di-NOTED oleh admin selepas pembungkusan. Jadi, pelanggan dinasihatkan supaya bersabar kerana pihak kami sedang menguruskan tempahan yang banyak yang datangnya dari seluruh Malaysia dan luar Malaysia. Jadi, diminta pelanggan supaya tetap bersabar dan nantikan status keberadaan tempahan anda.

5. Pihak kami menggunakan khidmat Pos Laju bagi kesemua penghantaran ke seluruh Malaysia. Waktu penghantaran kami adalah Hari Isnin hingga Jumaat setiap minggu tidak termasuk Cuti Am. Proses penghantaran Poslaju adalah antara 1-3 hari bagi kawasan Semenanjung Malaysia manakala 2-4 hari kawasan Sabah dan Sarawak. Selain dari Malaysia, sila sahkan dengan admin semula. Hubungi ADMIN di sini.


Harap Maklum.






 Jemput LIKE sekali Fanpages kami yaa !
 Facebook : Loma Beauty House
 Instagram : @biobaxmalaysia.my


PENGHANTARAN :-
Semak Tracking No : Klik Sini
Syarat Pembelian : Klik Sini


Previous
Next Post »

Tuan/Puan/Cik,
Selamat Datang kami ucapkan kerana sudi singgah ke blog kami.

Jemput tinggalkan komen dan pandangan kalian.
Terima kasih.

(Admin) ConversionConversion EmoticonEmoticon