SEMAK POSLAJU

Bismillahirrahmanirrahim.



1. Selepas pembayaran disahkan diterima oleh admin, kami akan proses tempahan pelanggan serta merta. Makluman status keberadaan tempahan pelanggan akan dikemas kini oleh admin melalui Whatsapp (+60142366915).

2. Kami hanya akan update status tempahan pelanggan sehingga tempahan diserahkan kepada pihak Poslaju dan kami tidak menjanjikan waktu ketibaan parcel pelanggan kerana ianya bergantung pada pihak Poslaju itu sendiri.

3. Jika pelanggan atau wakil tidak menerima kiriman daripada POSLAJU, POSLAJU akan meninggalkan notis pungutan di pejabat pos yang dinyatakan di dalam notis tersebut.

4. Untuk mengetahui keberadaan parcel, sila semak menggunakan Tracking ID POSLAJU di http://www.expresstrack.net/. Anda juga boleh menghubungi talian hotline 1-300-300-300 untuk sebarang status parcel pelanggan.

5. Setelah parcel diterima, pelanggan boleh memaklumkan kepada admin bahawa parcel sudah diterima oleh pelanggan bagi tujuan rekod kami.

6. Sila maklumkan pihak kami sekiranya pelanggan masih belum mendapat parcel dalam TEMPOH 7 hari (Selepas pelanggan menghubungi POSLAJU dan MENYEMAK Tracking ID Poslaju di website) Kami akan berusaha menghubungi dan mengesahkan lokasi keberadaan parcel pelanggan. Selain dari Malaysia, sila sahkan dengan admin semula. Hubungi ADMIN di sini.


Harap maklum.



Previous
Next Post »

1 comments:

Write comments
Unknown
AUTHOR
16 December 2017 at 18:49 delete

Hi, you can enter your poslaju tracking number at this PosLaju Tracking website.

Reply
avatar

Tuan/Puan/Cik,
Selamat Datang kami ucapkan kerana sudi singgah ke blog kami.

Jemput tinggalkan komen dan pandangan kalian.
Terima kasih.

(Admin) ConversionConversion EmoticonEmoticon