FREQUENTLY ASKED QUESTION (FAQ)

Bismillah.

Teks : Cik Kay

Ada beberapa persoalan yang kerap dipersoalkan oleh mereka yang baru mengetahui dan baru mengenali produk Cik Kay jual ni. Bukan setakat Loma Eyelashes, Nurraysa Beauty Skincare yang dah terbukti 100% halal dan selamat digunakan ni pun menjadi persoalan ramai orang. Eh, bukan! Cik Kay bukan tak suka. Lagi suka adalah. Sebab dapat berkongsi maklumat dan elmu baru kat awak semua 😍


CUSTOMER QUESTIONS :-

(+) Apakah maksud Mesra Wuduk?

(+) Apakah itu SPF ?

(+) Produk Nurraysa Beauty Skincare berasal dari mana?
Produk Nurraysa Beauty Skincare adalah produk  buatan Malaysia dan diasaskan oleh Puan Nur Aini Zolkepeli. Beliau mengasaskan Nurraysa Beauty melalui sebuah syarikat berdaftar dibawah Syarikat Nur Aini Beauty Collagen Sdn Bhd. Produk ini 100% menggunakan bahan semulajadi tanpa bahan kimia yang merbahaya. Kandungan dalam Nurraysa Beauty Skincare terdiri daripada 3 bahan utama iaitu Collagen + Apple Stem Cell + Aloe Vera. Yang paling penting produk ini dibuat di kilang yang bertaraf GMP dan mendapat kelulusan HALAL Jakim dan pengesahan dari KKM

(+) Produk Nurraysa Beauty sesuai untuk kulit muka saya yang berminyak?
Produk Nurraysa Beauty Skincare sangat sesuai  dan serasi untuk semua jenis kulit wanita. Baik kulit normal, kering ataupun berminyak. Semua pembuatan produknya TIDAK MENGANDUNGI BAHAN-BAHAN MERBAHAYA yang boleh memberikan kesan pada jangka masa panjang.

(+) Apakah produk utama Nurraysa Beauty Skincare?
Nurraysa Beauty Skincare menyediakan rangkaian produk penjagaan dari hujung rambut ke hujung kaki bermula dari barangan penjagaan dan kecantikkan kulit, peralatan makeup atau kosmetik dan solekan, barangan mandian, pembersih wanita, losyen kesegaran dan termasuk juga makanan tambahan untuk kesihatan.

(+) Apakah produk utama Nurraysa Beauty Skincare?
Untuk Set Percubaan (Trial Set) Nurraysa Skincare boleh bertahan selama 30 hari (1 bulan). Untuk Set Besar Skincare (Full Set) pula boleh bertahan sehingga  3-4 bulan.

(+) Apakah kelebihan Nurraysa Beauty Skincare yang membuatkan setiap orang patut mencubanya?
Produk Nurraysa Beauty Skincare adalah produk dari bahan-bahan semula jadi sahaja yang berkemungkinan sesetangah pengguna akan mengalami proses healing crisis. Ini adalah proses yang normal apabila pengguna akan mengalami naik jerawat kecil, kebiasannya ini menunjukkan ada toksin yang keluar akibat dari penggunaan skincare sebelum ni.
Dalam keadaan seperti ini tidak dibenarkan untuk menggaru yang akan mengakibatkan wajah menjadi luka dan dalam masa yang sama perlu minum air yang secukupnya. Bila terasa pedih atau gatal cukup ditekan secara perlahan dengan menggunakan tisu bersih. Pemakaian Nurraysa Skincare harus terus dilakukan / jangan dihentikan. Ia juga perlu diamalkan secara konsisten supaya kesannya kelihatan lebih efektif.

(+) Seawal usia berapakah Nurraysa Beauty Skincare boleh digunakan?
Sesuai digunakan untuk semua golongan wanita mengandung, lelaki, kanak-kanak dan bayi.

(+) Mengapa Nurraysa Beauty Skincare tidak terdapat di kedai-kedai jamu/pasar raya?
Produk ini hanya dijual pada Monster stokis, Stokis dan Agent yang berdaftar dengan HQ. Tujuan lainnya ialah apabila pembeli membeli dengan penjual yang dipercayai. Malah, pembeli juga boleh mendapat khidmat selepas jualan yang berterusan daripada penjual berkenaan, secara personal, dan ia berbeza jika membeli di pasararaya atau kedai biasa,  kebiasannya pembeli tidak akan dilayan dengan soalan-soalan berkaitan dengan produk yang dibelinya.

(+) Kenapa produk Nurraysa Beauty Skincare nampak mahal berbanding produk kecantikan yang lain?
Barangan Nurraysa Beauty Skincare tidak boleh di ukur dari segi harganya, tetapi harus dilihat dari segi kualitinya yang sangat bagus dan terbukti berkesan pada beribu pembeli yang memberikan feedback dan testimoni, di mana-mana media seperti facebook, instagram, twitter dan lain-lain lagi.


Jom share elmu yang bermanfaat ni.



AKIN ASSUFI
014-2366915

"Jom Sihat & Cantik Bersama"

Previous
Next Post »

Tuan/Puan/Cik,
Selamat Datang kami ucapkan kerana sudi singgah ke blog kami.

Jemput tinggalkan komen dan pandangan kalian.
Terima kasih.

(Admin) ConversionConversion EmoticonEmoticon