SET KOMBO NURRAYSA BEAUTY DI PROMOSI CHINESE NEW YEAR 2017 !

Bismillah.

Teks : Cik Kay



PROMOSI ! PROMOSI ! PROMOSI !


Nurraysa Beauty Skincare sedang mengadakan promosi kaw kaw Chinese New Year 2017 ni. Siapa yang masih belum pernah mencuba produk kecantikan dan penjagaan serta perawatan diri dari Nurraysa Beauty ini boleh grab masa promosi ini dengan harga yang sangat menjimatkan.

Mereka yang nak repeat order pun boleh juga. Lagi-lagi tengah harga promosi kan. Cik Kay bagi harga sweet sweet je naaa 😘 Banyak Set Combo untuk Promosi CNY ni taw. Promosi ni SAH sehingga 7 Feb 2017 ini saja.


Set Kecantikan Nurraysa Beauty ini amat sesuai untuk wanita yang mahukan set lengkap penjagaan kulit dan juga set kecantikan yang mengandungi :
  1. Nurraysa Beauty Skincare Trial Pack (Jimat RM85!)
  2. Nurraysa Beauty Skincare Full Set (Jimat RM57!)



Set Pembersih Muka Nurraysa Beauty ini amat sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah kulit berjerawat dan bagi mereka yang baru mencuba, In Shaa Allah akan serasi menggunakan Collagen Soap ini. Set Pembersih Muka Jimat ini mengandungi :
  1. Nurraysa Collagen Soap x 1 (Jimat RM39!)
  2. Nurraysa Collagen Soap x 3 (Jimat RM130!)



Set Kecantikan Luar Dalam Nurraysa Beauty ini sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah kulit dan ingin membersihkan kulit dari dalaman badan. Amat sesuai untuk grab Collagen Powder pada harga yang jimat ini. Set Kecantikan Luar Dalam ini mengandungi :
  1. Nurraysa Collagen Powder x 1 (Jimat RM85!)
  2. Nurraysa Collagen Powder x 2 (Jimat RM175!)



Set Kecantikan Nurraysa Beauty ini amat sesuai untuk wanita yang mahukan set lengkap penjagaan kulit dan juga set kecantikan. Ia juga ada pakej sampingan iaitu Collagen Powder. Anda boleh grab Set Kombo ini juga ingin membersihkan kulit dari luaran seiring dengan kecantikan dari dalaman badan. Set Kecantikan dan Pembersih Muka ini mengandungi :
  1. Nurraysa Beauty Skincare Trial Pack + Collagen Powder (Jimat RM175!)
  2. Nurraysa Beauty Skincare Trial Pack + Collagen Soap (Jimat RM125!)



Set Kosmetik Nurraysa Beauty ini amat sesuai untuk wanita yang mahukan set lengkap barangan kosmetik yang mesra wuduk, mesra solat, bertekstur ringan dan 100% halal. Malah, ianya juga mampu merawat kulit yang bermasalah secara tidak langsung. Set Kosmetik ini mengandungi :
  1. Glowing DD Moist Cake + Pearl Magic Lipstick + Flawless Mineral Loose Powder (Jimat RM29!)
  2. Glowing DD Moist Cake + Pearl Magic Lipstick + Flawless Mineral Loose Powder + Fast Clean Eye Makeup Remover + Shining Mineral Blusher + Perfect Brow Shaping + Mineral Eyeliner + Mascara Perfect Long Lash (Jimat RM100!)



Set Kecantikan Nurraysa Beauty ini amat sesuai untuk wanita yang mahukan set lengkap penjagaan wajah. Boleh pakat dengan sahabat untuk beli Set ini atau pun boleh beli untuk simpanan stok bulan depan. Gitew! Kan jimat 😍. Set Perfume juga ada dalam promosi ini taw. Dapatkan dengan harga yang super duper menjimatkan! Set Kecntikan dan Set Perfume ini mengandungi :
  1. Nurraysa Beauty Skincare Trial Pack x 2 (Jimat RM175!)
  2. Japanese Sweet Cherry Eau De Parfum x 3 (Jimat RM186.70!)



PROMOSI ! PROMOSI ! PROMOSI !

Promosi ini SAH sehingga 7 Feb 2017 ini saja okay. Lepas tu akan kembali ke harga asal ! Lekaih lekaih !



Untuk tempahan boleh terus direct Whatsapp Cik Kay (+60142366915) okay. No worries! FREE CONSULTATION for you guys. Mention saja dari Blog Loma Beauty. Tak Loma Tak Beauty laa. Eh? 😂


Jom share elmu yang bermanfaat ni.


AKIN ASSUFI
014-2366915

"Jom Sihat & Cantik Bersama"

Previous
Next Post »

Tuan/Puan/Cik,
Selamat Datang kami ucapkan kerana sudi singgah ke blog kami.

Jemput tinggalkan komen dan pandangan kalian.
Terima kasih.

(Admin) ConversionConversion EmoticonEmoticon