PRODUK NURRAYSA BEAUTY SKINCARE DI TV3 & TV AL-HIJRAH

Bismillah.

Teks : Cik Kay


NOW! EVERYONE CAN BE BEAUTIFUL!

Ya! Begitulah tagline produk Nurraysa Beauty Skincare yang semakin ligat dan aktif menempa nama di seluruh Malaysia dan luar Malaysia. Sekarang ni pun bermula tahun baru dah kan, iklan Nurraysa Beauty Skincare juga akan meniti di kaca-kaca TV awak tau. Jadi, makin ramailah yang akan aware mengenai produk 100% halal dan 100% selamat dari sebarang bahan kimia ini.

Alhamdulillah. Promosi untuk harga Chinese New Year (CNY) telah pun bermula pada hari ini. Dan pelbagai pakej produk Nurraysa dapat anda nikmati dengan harga diskaun yang sangat menjimatkan. Anda pasti terkejut!


Dan kami warga jemaah Nurraysa Beauty sangat teruja untuk berkongsi satu khabar yang sangat gembira dengan anda. Bermula dari awal Tahun 2017, produk Nurraysa Beauty akan mula famous di kaca tv TV3 dan juga di TV Al-Hijrah tau. Dan insya Allah 2017 kami akan lebih dikenali seluruh negara dengan kos marketing sahaja melebihi jutaan ringgit di TV, billboard, radio IKIM, THR dan banyak lagi. Tengok iklan Nurraysa, teringat Nurraysa Beauty Skincare. Gitew!






Bos Nurraysa sendiri (Founder Puan Nor Aini Zolkepeli) sendiri turun padang berkongsi tentang keistimewaan produk Nurraysa yang mesra wuduk dan mesra solat. Mudah dan praktikal serta terbukti berkesan dengan ratusan testimoni dan jualan jutaan ringgit setiap bulan.

Untuk pengetahuan anda, produk kosmetik Nurraysa sahaja sudah ada 21 jenis produk dan ianya telah memasuki pasaran dan ianya semakin meluas dari hari ke sehari. Jadi, buat anda yang masih tercari-cari produk mesra wuduk dan mesra solat, waktu inilah nak grab Nurraysa Beauty Skincare. Nak lebih menjimatkan, boleh cuba Set Trial Nurraysa. Set 4 dalam 1. Dengan harga promosi kaw kaw CNY, haaa masa inilah anda yang masih belum mencuba Nurraysa boleh grab satu set terus.


Cuba tanya diri kita sendiri. Apakah makeup yang kita selalu guna selama ini benar-benar halal dan bersih? Mudah dicuci dan adakah ia boleh di bawa solat? Dan adakah makeup dan skincare yang kita guna sekarang selamat dari bahan kimia berbahaya, merkuri dan bahan-bahan yang boleh memberi kesan pada kulit dan kesihatan kita jangka panjang?

Jika anda masih belum menjadi pelanggan setia Cik Kay, boleh dapatkan Nurraysa dengan harga tawaran Promosi Chinese New Year 2017 yang akan berakhir tidak lama lagi. Promosi CNY SAH hingga 7 Februari 2017 ini sahaja.





Eh, apa duk tunggu lagi tu. Mai pakat-pakat cuba dulu sekotak Trial Set. Hmm, anda pasti berpuas hati dengan hasil yang anda akan terima nanti 😘 


Untuk anda yang dah nak mencuba Set Kecantikan Nurraysa tapi masih nak berjimat, anda boleh pakat cuba dalam bentuk set-set yang ada seperti set makeup, set bodycare dan set penjagaan wajah.



PROMOSI CHINESE NEW YEAR (2017)
22 JAN - 7 FEB 2017


Berminat untuk mendapatkan satu set Nurraysa dengan harga yang super duper menjimatkan? Boleh hubungi CikKay okay.


Jom share elmu yang bermanfaat ni.


AKIN ASSUFI
014-2366915

"Jom Sihat & Cantik Bersama"


Previous
Next Post »

Tuan/Puan/Cik,
Selamat Datang kami ucapkan kerana sudi singgah ke blog kami.

Jemput tinggalkan komen dan pandangan kalian.
Terima kasih.

(Admin) ConversionConversion EmoticonEmoticon